, ,

فروش دستگاه فرز cnc کوچک صنعتی و نیمه صنعتی

دستگاه cnc رومیزی

دستگاه فرز صنعتی و نیمه صنعتی یکی از دستگاه های کاربردی در کشور می باشد چرا که این نوع دستگاه برای فرز کاری قطعات کوچک بسیار مناسب است و قرار نیست دستگاه های بزرگ را به خاطر ماشینکاری قطعات ریز، درگیر کرد. دستگاه cnc صنعتی برای قالب سازی قطعات آلومینیومی و قطعات سخت تر مناسب است و برای کار های ظریف کاری پیشنهاد می شود. مشخصات کامل و فیلم عملکرد دستگاه صنعتی را در ادامه می بینید.

قیمت دستگاه cnc فلزات کوچک

دستگاه های زیادی برای ماشینکاری قطعات کوچک ساخته شده اند اما سوال اینجاست که همه این ماشین ها توانایی فرز کاری قطعات فلزی را دارند؟
توان بعضی از دستگاه های کوچک فقط در زدن قطعات جنس نرم می باشد و برای ماشینکاری قطعات فلزی یا دستگاه لرزش زیادی پیدا می کند و قطعه بی کیفیت در می آید و یا اینکه سازه دستگاه فرز صنعتی و نیمه صنعتی آنقدر قوی نیست که بتواند قطعه سخت و فلزی را فرزکاری کند و تیغه می شکند.

قیمت این دستگاه فرز صنعتی و نیمه صنعتی بستگی به نوع جنس و متریالی دارد که خریدار می خواهد از دل متریال، قطعه تولید کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید تا یک دستگاه متناسب با کارتان به شما پیشنهاد شود.

ساخت پلاک توسط دستگاه cnc کوچک

فروش دستگاه cnc فرز کوچک صنعتی

دستگاه فرز صنعتی و نیمه صنعتی یک دستگاه اقتصادی است و در حال حاضر در دو سایز ۱۵*۱۵ و ۳۰*۴۰ سانتی متر تولید می شود. شرکت ویَن ماشین Vian Machine قصد دارد در آینده ابعاد ماشین آلات خود را بزرگ تر کند. دستگاه فرز cnc صنعتی ۳۰*۴۰ سانتی متر به صورت ۳، ۴ و ۵ محور ساخته می شود که هر یک قابلیت های خاص خود را دارند.
خریداران این دستگاه برای قالب سازی قطعات فلزی و حکاکی روی آلومینیوم، مس، طلا، نقره و… از این دستگاه استفاده می کنند.

فروش دستگاه cnc کوچک صنعتی

مشخصات فنی دستگاه فرز cnc صنعتی

  • دستگاه صنعتی ۳ محور
  • ابعاد مفید میز کار: ۳۰*۴۰ سانتی متر
  • کورس حرکتی محور z: بیست سانتی متر
  • اسپیندل ۱٫۵ کیلو وات
  • کولت از قطر ۳ تا ۱۶ میلیمتر
  • اینورتر دلتا
  • استپ موتور های گشتاور ۳۰kg.cm
  • استراکچر تمام فلزی
  • ورق های گرید ۶۰۶۱ و ۷۰۰۰ با ضخامت ۱۵ و ۲۰ میلی متر
  • سیستم انتقال نیرو: بالسکرو تایوانی
  • سیستم حرکتی: ریل و واگن
  • کنترلر mach3 پورت lan
  • به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش

فیلم عملکرد این دستگاه را تماشا کنید.

دستگاه صنعتی ۳۰*۴۰ سانتی متر حدود ۲۰۰ کیلوگرم وزن دارد و فضای بیرونی دستگاه حدودا ۹۰*۷۰ سانتی متر و ارتفاع آن تا ۱ متر می رسد و برای فرز کاری فلزات و غیر فلزات (چوب، پلکسی، سنگ) مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش دستگاه cnc رومیزی کوچک نیمه صنعتی

دستگاه cnc رومیزی نیمه صنعتی برای حکاکی و منبت کاری روی قطعات نرم مانند چوب، پلکسی، بردهای pcb و فلزات نرم مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه های نیمه صنعتی رومیزی تنها فقط به صورت ۳ محور ساخته می شوند و امکان اضافه کردن محور چهارم نیست.

فروش دستگاه cnc رومیزی کوچک

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=”15″]کار کردن با این دستگاه بسیار راحت می باشد اما برای شروع کار با این نوع ماشین cnc، تمامی نکات مهم درباره اپراتوری و طریقه کار با آن، به خریدار آموزش داده می شود.[/box]دستگاه فرز صنعتی و نیمه صنعتی

مشخصات دستگاه cnc کوچک نیمه صنعتی

  • دستگاه cnc رومیزی ۳ محور
  • ابعاد مفید میز کار: ۳۵*۳۵ سانتی متر
  • ابعاد بیرونی دستگاه: ۴۰*۵۰*۵۰ سانتی متر
  • کورس حرکت محور z: پنج سانتی متر
  • فرز ۳۰۰ وات آلمانی
  • کولت قطر ۳ میلی متر
  • استپ موتور های ژاپنی ۷kg.cm
  • دقت ۰٫۰۰۸ میلی متر (۸ میکرون)
  • کنترلر mach3
  • ارتباط از طریق لپ تاپ/کامپیوتر از طریق پورت usb
  • دقت و سرعت بالا
  • وزن ۳۰ کیلوگرم
  • به همراه گارانتی و ضمانت ۶ ماهه

دستگاه فوق برای طلا سازی (ساخت پلاک های طلا، نقره و برنج) ساخت لیبل (پانتوگرافی) ساخت برد های مدار چاپی (pcb) و ماشینکاری روی اجسام چوبی و پلاستیکی مناسب است.

فیلم عملکرد دستگاه cnc با ابعاد ۳۵*۳۵ را تماشا کنید.

کیت دستگاه cnc

شرکت های زیادی در کشور هستند که دستگاه های خود را به صورت کیت ارائه می دهند که هیچ کدام از قطعات دستگاه را خودشان تولید نمی کنند و تمامی قطعات وارداتی می باشد.
این کیت دستگاه باید توسط مشتری منتاژ شود اما شرکت ویَن ماشین تمامی دستگاه های خود را کامل و منتاژ شده تحویل مشتری می دهد و تمامی آموزش ها به صورت حضوری ارائه و یا به درخواست مشتری تمامی آموزش های لازم ضبط و به صورت فیلم ارسال می شود.

کیت دستگاه cnc

دستگاه cnc منبت کاری ام دی اف قیمت مناسب

دستگاه سی ان سی چوب و ام دی اف کاربرد های زیادی در صنعت کشور دارد این دستگاه در نجاری ها در صنایع مبل سازی، کابینت سازی و حتی در خانه مورد استفاده قرار می گیرد.
قیمت این نوع دستگاه cnc به نسبت توان، ابعاد و قطعات استفاده شده در آن متغیر است. این دستگاه در ابعاد کوچک که به آن دستگاه رومیزی می گویند ساخته می شود.
ابعاد این ماشین cnc از ۵۰*۵۰ سانتی متر شروع می شود که معمولا در کارگاه های کوچک و در خانه از این دستگاه استفاده می کنند.

دستگاه سی ان سی چوب

انجام خدمات برش cnc چوب و ایجاد کسب و کار

خدمات دستگاه cnc چوب برای کسانی که قصد دارند یک کسب کار فنی برای خود راه اندازی کنند بسیار مناسب است. درآمد حاصل از داشتن این دستگاه به گونه ای است که می توانید تعدادی نیرو برای خود جهت کمک به سرعت تولید بگیرید و برای دیگر افراد اشتغال زایی کرده باشید.

دستگاه cnc منبت کاری

قیمت دستگاه cnc مینیاتوری خانگی

قیمت دستگاه cnc مینیاتوری به نوع قدرت و دقت آن بستگی دارد اگر دستگاه های کوچک cnc بتوانند قطعات سخت را ماشینکاری کنند قطعا ارزش بسیار زیادی دارد. پس می توان نتیجه گرفت که دستگاه cnc مینیاتوری تنها قطعات نرم و ساده را ماشینکاری نمی کند و امکان ساخت دستگاه خانگی با سازه قوی تر هم امکان پذیر است در زیر کاربرد دستگاه سی ان سی خانگی را ذکر می کنیم.

قیمت دستگاه cnc مینیاتوری خانگی

کاربرد های دستگاه cnc خانگی

  • ساخت برد های مدار چاپی
  • ساخت تابلو در ابعاد مختلف
  • ساخت لیبل
  • برش و حکاکی روی جواهرات
  • حکاکی روی نگین انگشتر
  • ماشین کاری قطعات پلاستیکی
  • تولید ظروف چوبی

کاربرد دستگاه cnc کوچک

شرایط خرید دستگاه cnc کوچک به چه صورت است؟

جهت خرید دستگاه فرز cnc کوچک ابتدا باید نوع و سایز دستگاه، سپس جنس متریلی که قرار هست فرز کاری شود مشخص شود تا مشاورین ما بهترین راهنمایی برای خرید شما داشته باشند و زمان ساخت دستگاه سی ان سی کوچک حدود ۲۵ الی ۳۵ روز کاری طول می کشد.

فروش دستگاه cnc کوچک

آموزش دستگاه سی ان سی و شرایط پرداخت به چه صورت می باشد؟

دستگاه سی ان سی رومیزی بعد از تولید و فروش نیاز به ارائه خدمات دارد. یکی از این خدمات آموزش است که به صورت رایگان به مشتری داده می شود. اما این تنها بخشی از خدماتی است که شرکت برای مشتریان خود می دهد به طور مثال اگر مشتری در اجرای برنامه یا انتخاب ابزار مناسب به مشکل بر بخورد آن را رفع می کنیم.
اگر دستگاه آماده باشد به صورت کاملا نقد هزینه دریافت و دستگاه به مدت ۶ ماه گارانتی می شود. اما اگر نیاز به تهیه قطعات جهت ساخت دستگاه باشد، ۶۰ درصد در زمان قرارداد و ۴۰ درصد مابقی زمان تحویل دستگاه دریافت می شود.

آموزش-دستگاه-cnc

درآمد و سود حاصل از خرید دستگاه سی ان سی کوچک و بزرگ

دستگاه های سی ان سی قابلیت های بالایی دارند و توانایی ماشینکاری هر شکلی بر روی چوب و فلزات را دارند. این ویژگی بالا باعث شده تا افراد به سمت این شغل جدید رو بیاورند که از طریق این دستگاه بتوانند تولید قطعات صنعتی چوبی مثل مبلمان و کار های دکوراسیون داخلی کنند و به درآمد و سود برسند.

دستگاه cnc یک سیستم کامپیوتری است و به وسیله ی این ماشین می توان عملیات سوراخکاری، فرزکاری، منبت کاری و برش به وسیله تیغه با سایز های مختلف انجام داد، یکی دیگر از مزایای دستگاه دقت بالای آن است.

میزان-سود-دستگاه-cnc-1024x576

۷ مورد از راه های پولساز توسط دستگاه cnc چوب

  1. ایجاد طرح و حکاکی نوشته بر روی تابلو چوبی
  2. ساخت صندلی و پایه های آن
  3. کسب و کار کوچک و ساخت عروسک های چوبی
  4. تولید تجهیزات تزیینی چوبی
  5. ساخت مبلمان
  6. ساخت سیسمونی نوزاد
  7. حکاکی بر روی کمد ها و کابینت

فیلم عملکرد دستگاه سی ان سی را در زیر مشاهده بفرمایید.

دستگاه سی ان سی کوچک

نحوه عملکرد دستگاه سی ان سی حکاکی

چندین دستگاه cnc حکاکی در ایران وجود دارد که برای علامت زدن و یا شماره گذاری روی قطعات مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این دستگاه های حکاکی به صورت ضربه ای می باشد که باید به پمپ باد وصل شود و با فشار باد کار می کند که در حال حاضر این مدل تولید نمی شود. مدل بعدی دستگاه لیزر می باشد که پایین مقاله درباره نحوه عملکردش توضیح داده ایم.

دستگاه cnc فرز کوچک به وسیله تیغه و با گردش ابزار با سرعت بالا بر روی متریال عملیات حکاکی را انجام می دهد و می توان داخل برنامه میزان عمق تیغه را به دستگاه داد تا به همان اندازه سوراخ و فرو رفتگی را ایجاد کند.

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=”20″]دستگاه سی ان سی کوچک به دلیل داشتن وزن و حجم کم به راحتی قابل حمل است و با برق ۲۲۰ ولت شهری کار می کند. برای کار با دستگاه حتما باید یک سیستم کامپیوتر و یا لپ تاپ داشته باشید تا خروجی G کد از طریق کابل USB به دستگاه منتقل شود.[/box]

دستگاه سی ان سی حکاکی

برای کار با دستگاه نیاز به مهارت چه نرم افزاری است؟

تمامی مهندسان کشور که با دستگاه cnc فرز کار می کنند حداقل به ۲ نرم افزار کامل مسلط هستند، یکی از این نرم افزار ها بایستی مربوط به طراحی CAD قطعه باشد و تمامی جزییات قطعه را در بیاورد. نرم افزار بعدی که شخص اپراتور باید مهارت داشته باشد یک نرم افزار CAM مانند پاورمیل است که باید بوسیله استراتژی هایی که دارد بهترین مسیر حرکتی ابزار را مشخص کرد و در کمترین زمان عملیات خشن کاری و پرداخت را انجام داد. در ادامه نام چند نرم افزار کاربردی را می آوریم برای دانلود نرم افزار مورد نظر روی آن کلیک کنید:دستگاه فرز صنعتی و نیمه صنعتی cnc

نرم افزار های کاربردی کار با دستگاه cnc فرز

  1. آرتکم artcam
  2. سالیدورکس solidworks
  3. اینونتور inventor
  4. پاورمیل powermill
  5. کتیا catia

پاورمیل powermill

قیمت دستگاه cnc رومیزی ساخت ایران

دستگاه cnc رومیزی می تواند مدل های زیادی داشته باشد که اکثر این دستگاه ها فرز هستند و در داخل کشور ساخته می شوند قیمت آن به نسبت ابعاد و قدرت موتور ها متغیر است و به صورت سفارشی ساخته می شود. دستگاه های رومیزی دیگری مانند دستگاه تراش cnc کوچک رومیزی و لیزر رومیزی هم در بازار موجود است و حتی سازندگانی هستند که این نوع ماشین آلات را تولید می کنند و قیمت بالاتری نسب به فرز رومیزی دارند دلیل گرانی تراش و لیزر رومیزی، کم یاب بودن آن است. در زیر دستگاه cnc تراش و دستگاه فرز مدار چاپی را بررسی می کنیم.

دستگاه تراش cnc کوچک رومیزی

تراش سی ان سی برای ماشینکاری قطعات گرد مورد استفاده قرار می گیرد این ماشین cnc تراش که رومیزی یا همان desktop نامیده می شود، در ایران کمتر موجود است و توسط مهندسان جهت ساخت کمتر مورد توجه قرار می گیرد. تراش معمولا به صورت ۲ محور ساخته می شود و برعکس دستگاه فرز، قطعه می چرخد و ابزار با پیشروی کم عملیات براده برداری را انجام میدهد.

دستگاه cnc تراش رومیزی

دستگاه cnc مدار چاپی

خریداران دستگاه cnc فیبر مدار چاپی معمولا در رشته الکترونیک فعالیت دارند و بیشتر دانشجویان خواهان این نوع دستگاه هستند. کوچکترین سایز دستگاه برای حکاکی فیبر مدار ۱۵*۱۵ سانتی متر است که سرعت و دقت بالایی دارد.

دستگاه cnc فیبر مدار چاپی

انواع دستگاه cnc پیشرفته

ماشین آلات زیادی در ایران وجود دارد که توانایی بالایی در ساخت و تولید قطعات دارند در زیر نام دستگاه های پیشرفته را آورده ایم که وجود این ماشین های سی ان سی در ایران موجب رشد و توسعه صنایع کشور شده و سرعت تولید را چندین برابر کرده است برای مثال نام چند دستگاه صنعتی پر کاربرد را می آوریم:

دستگاه برش لیزر

در ادامه دستگاه لیزر و کارایی آن را بررسی می کنیم.

فروش دستگاه لیزر کوچک

دستگاه لیزر برای برش ورق ها و حکاکی روی اجسام صاف مورد استفاده قرار می گیرد و سرعت و دقت بالایی در اجرای برنامه دارد این شرکت قصد دارد دستگاه های cnc لیزر رومیزی خود را به بازار عرضه کند تا بوسیله این دستگاه کوچک بتوان یک کسب کار خانگی برای خود ایجاد کرد.

دستگاه برش لیزر به دو دسته تقسیم می شود:

  • مخصوص برش و حکاکی بر روی فلزات
  • مخصوص برش و حکاکی بر روی غیر فلزات

این دستگاه در صنایع زیادی مانند صنایع چرم سازی، صنعت تبلیغات، صنعت پارچه، صنعت برش فلزات و… کاربرد دارد.

دستگاه در ابعاد ۳۰*۴۰، ۵۰*۵۰، ۶۰*۹۰ و ابعاد بزرگ تر مثل ۲۵۰*۱۳۰ سانتی متر ساخته می شود.

فیلم عملکرد دستگاه لیزر که بر روی اسپیندل نصب شده است را تماشا کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید