خريدار دستگاه cnc فيبر مدار چاپي

دستگاه cnc رومیزی - دستگاه ساخت طلا

دستگاه cnc فيبر مدار چاپي مدل ها و كاربردهاي مختلفي دارند به همين علت در صنايع مختلفي استفاده ميشوند. يكي از اين صنايع، توليدكنندگان فيبر مدار چاپي هستند كه خريدار اين محصول هستند.

دستگاه cnc  كاربرد زيادي در صنايع مختلف دارد. اين دستگاه باعث افزايش بهره وري و روند كاري صنايع شده است.

مقايسه مدل هاي قديمي و جديد cnc

در مدل هاي قديمي cnc  حتما حضور يك اپراتور به عنوان نظارت كننده الزامي بود اما مدل هاي جديد اين دستگاه دراراي كامپيوتراند و بعد از دادن برنامه به آن اغلب كارها را به صورت خودكار انجام مي دهند.

دقت و سرعت cnc هاي جديد به علت اتوماتيك بودن سيار بالاست و اين ويژگي هنگام كار روي فلزات گران قيمت مانند طلا بسيار مهم است.

دستگاه cnc فيبر مدار چاپي

كاربرد cnc در توليد فيبر مدار چاپي

دستگاه cnc در صنعت الكترونيك بسيار كاربردي است.  فعالان ساخت بردهاي الكترونيكي در زمينه توليد و فروش فيبرهاي مدار چاپي مشغول هستند. كاربرد دستگاه cnc فيبر مدار چاپي در اين صنعت، برش و سوراخ كاري و هچنين دريافت فايل از نرم افزارهاي  Protel 99 SE،  آلتیوم، پروتئوس و همچنین نرم افزار هایی که خروجی G code می دهند است. براي توليد فيبر مدار چاپي روش هاي مختلفي وجود دارد.

فايده اصلي استفاده از دستگاه cnc در صنايع الكترونيك اين است كه اگر بخواهيم فيبر مدار چاپي براي بردهاي الكترونيكي در تعداد بالا توليد كنيم، از ساير روش ها ارزان تر تمام مي شود.

دستگاه cnc فيبر مدار چاپي

فيبر مدار چاپي چيست؟

مجموعه اي از مدارهاي الكتريكي است كه در همه محصولات الكترونيكي قابل استفاده است. ضخامت هاي مختلفي دارد و داراي لايه هاي نازكي از مس است. اين بردها در لايه ها و انواع مختلف ساخته مي شوند.

انواع فيبر مدار چاپي

  • فيبر فنلي: جنس آن از مقواي فشرده و رنگ آن قهوه اي و كرم ميباشد. رايج ترين نوع فيبر مدار چاپي است. ارزان است ولي در مقابل حرارت مقاومتي ندارد.
  • فايبرگلس: جنس آن از الياف پشم شيشه و رنگ آن سبز است. گرانتر از فيبر فنلي است و استحكام و مقاومت آن در برابر حرارت بيشتر است.

دستگاه cnc فيبر مدار چاپي

خريدار دستگاه cnc  فيبر مدار چاپي

خريد اين دستگاه براي كساني كه ميخواهند خط توليد بردهاي مدار چاپي را راهاندازي كنندپيشنهاد ميشود چون در مقايسه با بقيه روش هاي توليد، اين روش بسيار مقرون به صرفه است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید